Arvade to firma działająca w branży automatyzacji i robotyki. Jej specjalizacją jest projektowanie inżynieryjne.
Zostaliśmy poproszeni o realizację kompletnej identyfikacji wizualnej firmy. W tym celu opracowaliśmy kilkanaście projektów.
LubrisynHA+ to firma działająca na międzynarodowym rynku w zakresie suplementów diety. W polskiej ofercie producenta znajdziemy m.in. suplementy diety zawierające wysokocząsteczkowy kwas hialuronowy, wspomagający funkcjonowanie stawów.
LubrisynHA+ to firma działająca na międzynarodowym rynku w zakresie suplementów diety. W polskiej ofercie producenta znajdziemy m.in. suplementy diety zawierające wysokocząsteczkowy kwas hialuronowy, wspomagający funkcjonowanie stawów.
W oparciu o przeprowadzone badania oraz charakterystykę branży przygotowaliśmy trzy koncepcje znaku graficznego. Motywem przewodnim był kierunek technologiczny i techniczny. Zdecydowaliśmy się zrezygnować z sygnetu, zostając jedynie przy logotypie.
LubrisynHA+ to firma działająca na międzynarodowym rynku w zakresie suplementów diety. W polskiej ofercie producenta znajdziemy m.in. suplementy diety zawierające wysokocząsteczkowy kwas hialuronowy, wspomagający funkcjonowanie stawów.
LubrisynHA+ to firma działająca na międzynarodowym rynku w zakresie suplementów diety. W polskiej ofercie producenta znajdziemy m.in. suplementy diety zawierające wysokocząsteczkowy kwas hialuronowy, wspomagający funkcjonowanie stawów.
Opracowaliśmy podstawowe elementy identyfikacji wizualnej. Powstała m.in. wizytówka czy papier firmowy. Całość została przygotowana w oparciu o wcześniej przygotowany key visual.
Zadbaliśmy również o przygotowanie projektów gadżetów reklamowych, które z pewnością pozytywnie wpłyną na odbiór marki oraz relacje z klientami
Na czas powstawania nowej strony internetowej przygotowaliśmy projekt graficzny zastępczej strony internetowej w budowie.
W jednej z pierwszych faz projektu, opracowaliśmy klucz wizualny marki, w oparciu o który poprowadziliśmy całą identyfikację marki.
Mimo, że logo firmy nie zawiera sygnetu, to nie zrezygnowaliśmy z takiej formy całkowicie. Przygotowaliśmy firmowy symbol, połączenie liter V oraz A, który jest bezpośrednim nawiązaniem do logotypu marki, jednocześnie nie będąc jego integralną częścią. Jego zadaniem jest wzmacnianie budowy wizerunki i tożsamości marki oraz skuteczniejsze i efektowniejsze znakowanie materiałów